God Jul

God jul alla glada :D (och även ni andra)

Jag hoppas att ni har haft en bra jul och fått vad ni har önskat er! Själv önskade man sig en ny hund då men ingen sån fick man.... Skoja bara xD Kiddy har varit ovanligt lugn idag och all mat har klarat sig från att bli stulen :O
Jag fick en kamera så ni kan förvänta er många fler bilder från och med nu! Något mer väldigt roligt jag fick var en singel av Juka av K och L :D (och ingen förstår den meningen antagligen)

Men här kommer en julbild på kid! Och ja, hon ligger på min data <.<

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tudd

God jul! :) <3

Aww, Kiddy ser, hon har en fin liten lila rosett :D

Postat av: Madiison ^^

God Jul på dig också Sanna ! :) <3



Och btw så förväntar jag mig mycket med bilder här framöver ;) Haha ^^

Postat av: Marika^^

MYCKET BILDER I FORTSÄTTNINGEN HOPPAS JAG PÅ!!! Så man kan följa ditt liv utan att BO hos dig^^<3

Postat av: Sanna

Tudd: God fortsättning!



Madiison: Det kommer förhoppningsvis bli så mycket bilder att du spyr ;)



Marika: Så om jag inte tar några bilder så kommer du och bor hos mig? :D

Postat av: Marika^^

Haha XD de skulle du gilla va? Skulle gärna men de går nog tyvärr inte:/

Postat av: ~K

Jag förstår! :D



och ang. min blogg; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback