Spydd och badad

Denna damen... Kollar man bort en sekund så sätter hon i sig något! Ikväll åt hon mörk choklad så det var bara att blanda saltlösningen och ta ut henne! Så nu ligger hon här bredvid nybadad och surar :p

Vad som har hänt annars är att vi nu har sportlov :D Som spenderas här på Lillerud....
Men var iväg och hämtade bilen igår då den stod hemma efter förra helgen då mina föräldrar inte tyckte jag skulle köra hem i snöovädret då det såg ut så här den fredagen i bra väder

Jag undrar varför de inte släppte iväg mig.... Men men, både jag och Kid klarade oss fin fint men hon tyckte det var väldigt onödigt att vi skulle träna fotgång när hon fick komma ut! Tur nog var detta knappt 4 km från hemmet så pappa och farfar kom och drog upp oss ganska snabbt :p

Vad som annars har hänt i veckan är bara skola, prov och lovstädning! Fast i fredags så gick jag och tre kompisar på Hardcore Superstars på nöjes i karlstad :D Vi hade riktigt kul! Sen på lördagen var det bussfärd till åmål där mina farföräldrar hämtade oss. Kiddy är så lätt att ha att göra med på buss! Så länge hon får ligga med huvudet i mitt knä så sover hon hela vägen, detta trots att en hund längre fram satt och lät hela vägen.

Sen så väl hemma så hade jag en lillebror en föräldra fri kväll fram till tolv då pappa kom hem, mamma och Annika kom hem vid 2 då de hade varit iväg på gbg horseshow. Stackars Annika fick en chock då hon kom in i sitt rum och väckte en väldigt arg storasyster som slängde ut henne.... Men detta var förlåtet på morgondagen då moster och hennes två kanadensare kom! Närmare bestämt Robin och Newfoundlanden Charlie! Charlie är verkligen stor som ett hus! Får Kiddy att se liten ut är ingen lätt bedrift!
Kiddy blev riktigt fundersam då han började skälla, varför får han göra det om inte hon får?? Så då skällde hon lite på honom och såklart fick hon skäll! Vad livet är orättvist...

Men nu är vi tillbaka i Karlstad igen! Denna gång utan att hamna i diket :p

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marika^^

Och på onsdag ska du till Lesjö^^ UTAN ATT HAMNA I DIKET^^

Postat av: Sanna

Lovar inget~

Postat av: ~K

Usch usch usch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback