Agility

Jag har just anmält mig och Kid till skolans agility tävling! Jag funderar fortfarande på varför? Men det blir bra träning! Skulle skriva ihop lite rolig fakta om henne och jag lät Marika läsa det efteråt, hon skrev sen ihop en eventuell! Så det här är vad hon fick ihop:

Kiddy är just nu inne i en tvåårstrots och är totalt bäng i skallen. Hennes största hobby är att äta och tugga på allt man inte får göra det med, som t.ex. mattes ridhjälm. Hon älskar att skälla ut fula hundar som är totalt betydelselösa i hennes mening. För egentligen vet väl alla att det bara är Kiddy som gäller?! Hon fattar dessutom inte ett smak utan säger man åt henne ute så tar hon det som lek!!! Kort sagt så är hon en korkad hund;)

Kan varken säga emot eller hålla med xD Men rolig var den ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marika^^

Jag är bäst på att förklara vem Kiddy är^^

Postat av: Sanna

.............................

Postat av: Marika^^

Haha xD

Postat av: Théa

HAHA <3 KIDDY ÄGER där har du förklarningen! :]

Postat av: Ingela

Lycka till på Agilityn!!!!! SKönt att hon är hos dig när hon är så pestig <G> Kramar från mormor

Postat av: Janna å syster Maya från Finland

Hej,



kul att kunna följa syster Kid här på bloggen. Maya är åxå ett litet busfrö ; ) Full gas genast vi går utanför dörren. Men hemma ligger hon mest på soffan å slappar med alla 4 tassar rakt upp :)



Ha det bra å puss å kram från oss i Finland.



Postat av: Anonym

Ingela: Jo, det går verkligen i perioder! Just nu är hon jättesnäll!



Janna och Maya: Kul att jag inte är ensam om att ha en busig sak :p Fast Kid kan med varva ner innanför dörren, så länge ingen okänd går innanför dörren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback