Lov!


Nu sitter jag i en av våningsängarna här på svalöfs lägenheter och njuter av min första lov dag på skolan ;) Jag och Tudd delar ett dubbelrum med vovvarna och då hon är och duschar nu sitter Bailey och gnäller vid dörren och kiddy ligger nere på golvet och känner sig övergiven. Hon verkar tycka att våningsängar är den mest korkade idén sen barnsäkra skåp, hon kan ju inte komma upp till sin matte! Så imorse fick jag så vackert gå ner och lägga mig i den nedre sängen så hon skulle vara lugn och tyst.
Jag har en känsla av att båda jag och tudd har varsin morsgris!

Men imorgon går färden hem till bohuslän igen, men jag måste erkänna att jag är lite psykisk över det då det såg ut så här för en av mina kompisar i veckan (och en annan gjorde något liknande i söndags..)



Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ~K

Postat av: ~K

Shit O.o Det ser inte roligt ut.

Vad som däremot är roligt är att vi äntligen träffas igen <3

Postat av: Katarina, Tage och Doris

Hej!



Kul att du skaffat en blogg. Nu kan vi följa Kiddys bravader vi också..



GodJul och GottNytt År från

Pappa Tage, syste Doris och "farmor" Katarina

Postat av: Marika^^

Hmm... Jag tycker både du och Emma är väldigt dåliga på att uppdatera bloggarna alltså:/ haha x) God Jul på dig nu!!

Postat av: Sanna

Katarina: Trevligt att du hittade oss så jag kan hitta er nu med :D



Marika: Så ofta uppdaterar inte du heller säger vi

Postat av: Tak

gjorde vad? X__X

Postat av: Sanna

Krockade :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback