Barnvakt

Ja, nytt inlägg.... Det är ganska exakt 4 min kvar innan jag blir 19 nu och det blir första födelsedagen på två år som jag kommer vara hemma på :D

Vad ska detta inlägget vara om då? Jo, Camilla. Vem är det då??? Det är min ordningsman <3 Men också Kiddys barnvakt/gudfar och hon är underbar! Hon är enda anledningen att jag ens bor kvar på dräng. Ni ser, jag AVSKYR att bo själv! I början av året bodde jag största delen på rektors i ett tre rum i Tudds säng xD
Men sen jag blev bättre kompis med camilla så kom jag att bo mer och mer på dräng och sen jag bytte till samma korridor så är detta nästan första natten för mig på rektors :D
Det är skönt att veta att man inte är ensam och jag blir alltid lika glad när jag kommer hem efter skolan och ser kiddy och camilla i min säng. både för att kiddy inte behöver vara så mycket ensam då hon får vara med Camilla när hon är i skolan och för att det är härligt och ha någon annan i rummet :D

Camilla är helt enkelt fantstisk, både med kiddy och som person. Tror inte jag kunde fått en bättre barnvakt!

Så detta är mitt inlägg om min ordningsman, ska fixa ihop ett nån gång om de där hemma, tudd, marika och josse ;)


Och jag har nu varit 19 i 8 minuter ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marika^^

De va att ett fjuttigt inlägg men grattis ändå då^^

Postat av: Marika^^

Nu var det mycket mera att läsa^^

Postat av: Anonym

Hahha, bra och tack xD

Postat av: Ingela

STORT GRATTIS i efterskott! Äntligen fick mormor läsa mer om pärlan. Kramar till er

Postat av: Sanna

Haha, tack^^ Jag försöker uppdatera men det kommer hela tiden andra saken i vägen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback